FNLI
's-Gravenhage, Zuid-Holland
Volgers 9 resultaten
-
Thuisgekookt
Thuisgekookt Stichting Thuisgekookt koppelt buurtgenoten aan elkaar voor een lekkere, verse en met liefde bereide warme maaltijd én gezellig sociaal contact. Het sociale contact ziet er tijdens deze coronacrisis iets anders uit dan normaal. Maaltijden worden afgehaald aan de deur of bij het raam of gebracht tot aan de deurklink waarna de thuiskok twee grote stappen naar achteren brengt. Maar juist nu is wat deze buurtgenoten kunnen betekenen misschien wel belangrijker dan ooit. Stichting Thuisgekookt heeft geen winstoogmerk.
6 volgers
-
De Week van Ons Eten
De Week van Ons Eten is de tweede week in oktober, van 5 t/m 12 oktober 2024, waarin we iederen bewust proberen te laten genieten van goed en gezond voedsel, want het smaakt beter als je weet wat je eet. Onze fantastische voedselsector en innovatie in alle schakels van de keten; alles over voedsel heeft een plek tijdens De Week van Ons Eten. Wil je meer weten over de achtegrond, het bestuur en het projectteam? Lees dan snel "over ons"!
29 volgers
-
Color Your Food
Wil jij ook in het lijstje van meest vitale bedrijven van Nederland staan? Omdat je weet dat je daarmee een aantrekkelijke werkgever bent voor nieuwe medewerkers en huidige medewerkers meer betrokken, minder vaak ziek en productiever zijn? Het is onze missie om Nederland weerbaarder en vitaler te maken. Dat doen we door het gezondheidsbewustzijn bij bedrijven en hun medewerkers te vergroten. Wij zetten onze kennis, ervaring en persoonlijke aandacht in voor opdrachtgevers die vanuit goed werkgeverschap willen investeren in een gezonde werkomgeving. Color Your Food begeleid haar opdrachtgevers bij het opstellen van het vitaliteitsprogramma en biedt online trainingen o.a. op het gebied van vitaal leiderschap, motivatie & betrokkenheid, gezond eten, leefstijl. Wij verbinden ons aan de Dutch Food Week omdat genieten van gezond Nederlands voedsel centraal staat. Dat juichen wij vanuit onze expertise als natuurvoedingsadviseur en liefhebber van lekker en gezond eten enorm toe! www.coloryourfood.nl
5 volgers
-
Beemster Food Week
De vruchtbare grond in De Beemster, met een specifieke zilte smaak, zorgt ervoor dat er (h)eerlijke streekproducten verbouwd en gemaakt kunnen worden. Deze willen we graag tijdens de Beemster Food Week aan de bezoekers laten zien en proeven. In samenwerking met gemeente Beemster & Purmerend, Beemster ondernemers en VISIT Beemster zetten we de Beemster Streekproducten op de kaart. ONTDEK de parels van De Beemster PROEF de liefde en passie GENIET van de (h)eerlijke smaken BELEEF De Beemster Streekproducten
6 volgers
-
Imagro
Imagro houdt zich bezig met bedenken en effectief implementeren van oplossingen voor maatschappelijke, strategische en communicatievraagstukken. Niet door plannen te maken, maar door aan te pakken: we bouwen bruggen, creëren beweging, zien uitdagingen in onze samenleving als innovatiekansen en koppelen strategie aan creatie. Oftewel, laten zien dat (en hoe) het wél kan. In onze visie vormen bedrijven de sleutel tot het oplossen van maatschappelijke vraagstukken. Dat is wat we bedoelen met kansen creëren en... Nieuwe perspectieven. Daar gaat het hart van onze adviseurs, creatievelingen en online experts sneller van kloppen. Net als onze opdrachtgevers en partners geloven wij dat een betere wereld binnen handbereik is. Een wereld waarin we voedsel duurzamer produceren, mensen gezondere keuzes helpen maken en een leefomgeving creëren die inspireert en verbindt. Een wereld die we beter willen achterlaten. Netto positief. Minder slecht is voor ons simpelweg niet goed genoeg. Imagro brengt deze duurzame toekomst integraal dichterbij, door nieuwe perspectieven te ontwikkelen op Agri, Horti, Food, en Leefomgeving. Daarmee voeden we de vooruitgang.
2 volgers
-
Lentiz | LIFE mbo college
Om jonge mensen al vroeg bewust te maken van de innovatieve thema’s van deze tijd; duurzaamheid, circulaire economie en gezondheid zoeken wij de verbinding met het bedrijfsleven. Zij ontmoeten met opdrachten de verschillende foodbedrijven uit de regio, dit geeft ze inspiratie in hun toekomstige werk- en baankeuze, ze leren relevante kennis en ontwikkelen vaardigheden om te werken aan een duurzame samenleving. Ik ben als practor (onderzoekfacilitator, tussenschakel tussen bedrijven en onderwijs) werkzaam in de Food Innovation Academy in Vlaardingen, waar Lentiz | MBO LIFE College aan verbonden is.
1 volger
-
KNS
Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) is de branchevereniging voor de ambachtelijke slager in Nederland. Wij werken aan een professionele en toekomstbestendige slagersbranche waarin de slager succesvol kan zijn als ondernemer, werkgever en vakman.
0 volgers
-
Landwinkel & Schenkerij De Kastanjeboom
Ons familiebedrijf Landwinkel &Schenkerij De Kastanjeboom met daarnaast een melkveebedrijf en een zuivelatelier is gevestigd net buiten Bunschoten-Spakenburg vlakbij Amersfoort-Noord. Wij zijn lid van de Landwinkel Coöperatie. Een samenwerking van trotse boeren met passie voor regionale kwaliteitsproducten afkomstig van het eigen boerenbedrijf en collega's. Wij dragen bij aan een korte en transparante keten. Kom ontdekken, proeven, genieten en beleven bij de Landwinkel. Op ons erf maken wij van onze melk, Scoontjes-room, de Nederlandse variant van clotted cream. Het is een erkend streekproduct en een echte heerlijke zuiveldelicatesse. Lekker voor op een scone of bij een stuk appeltaart! Daarnaast roken wij ook op ambachtelijke wijze kaas op ons erf. Een knipoog naar ons (voormalig) vissersdorp Bunschoten-Spakenburg. De vissers roken de paling de boeren roken de kaas! In onze Landwinkel treft u een groot assortiment aan producten uit de regio's zoals boerenzuivel, boerenkazen, lokaal/eigen vlees: rund, varken, kip, groenten, fruit, sappen, jams en mooie cadeaupakketten. Ook kunt u genieten van een scone met scoontjes-room en jam met een kopje cappuccino (met melk van onze koeien) of een kopje thee in onze schenkerij!
0 volgers